Sushi - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu Sushi - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu

Sushi

Blijf op de hoogte en volg Sandra

25 Oktober 2012 | Taiwan, Taipei

Vandaag met Koen, Lawrence en Jemina sushi gegeten in een goed sushirestaurant. Om 13.00uur afgesproken. We kregen een eigen kok. Dit was fantastisch om te zien, wat een precisiewerk! Het smaakte verrukkelijk, zelfs Bob kon de vis waarderen, terwijl hij niet zo van vis houdt.
Daarna met eindelijk omhoog in de Taipei 101. Wat een snelle lift zeg! In een halve minuut waren we boven: 90 verdiepingen, 60 km per uur! Het uitzicht was prachtig, grote flatgebouwen waren vanaf hierboven klein. De bal (the big demper) hebben we ook gezien. De bal die het gebouw beschermt tegen aardschokken en stormen. Naar beneden ging langzamer, maar nogsteeds binnen de minuut.
's Avonds met z'n tweeën gegeten bij één of ander tentje. En na het eten hebben we lekker gerelaxt in het hotel. Keertje lekker vroeg slapen.