Winkelen - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu Winkelen - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu

Winkelen

Blijf op de hoogte en volg Sandra

23 Oktober 2012 | Taiwan, Taipei

Vandaag een lekkere dag gehad. We wilden naar de bovenste verdieping van de Taipei 101, maar het was wat bewolkt. We besloten te gaan winkelen. Leuke dingen gezien, maar als je de portemonnees in de kluis laat liggen kom je niet ver. Windowshopping dan maar! Wel lekker ver gewandeld, dus veel van de stad gezien.
Om half 5 met Koen afgesproken bij onze hangplek 'dumplingplace'. Een klein hapje gegeten, we zouden later nog wat eten.
Even naar Nova, een grote electronicmarkt, gegaan. Daar hebben we een USBstick gekocht om alle foto's op te zetten. Mijn kaartje is vol en Koens foto's willen we ook.
Rond een uurtje of acht naar de Shilin nightmarket gegaan. Dit is een hele grote nachtmarkt. Weer anders dan de nachtmarkt van vorige week. Hier verkopen ze vanalles, maar vooral veel troep. Maar best wel leuk om te neuzen. Ik heb ze hier ook zien vissen naar garnalen en ook guppy's (?) in een bak. Dit was minder leuk dan ik me had voorgesteld, dus dit schrappen we van mijn to-do list.
Later op de avond zijn we naar Barcode, een cocktailbar, gegaan. Ik vond het een mooie bar. We kregen ook onbeperkt water. Als je een paar slokken op had, kwamen ze het weer vullen. Vervolgens kwam er een ander mannetje om de druppels op te vegen.
Om 01.00uur met de taxi terug naar het hotel.

• 25 Oktober 2012 - 16:53

Mams:

Mooi verhaal..... maar wil je hiermee zeggen, dat je geen souvenirs voor ons hebt gekocht. Ik ga ervan uit van wel. Ik heb de vensterbank in de keuken al leeggeruimd.

Wat heeft Koen trouwens een leuk toilletje aan op de foto.