Strand - Reisverslag uit Penghu Dao, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Penghu Dao, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu

Strand

Blijf op de hoogte en volg Sandra

20 Oktober 2012 | Taiwan, Penghu Dao

Vandaag begonnen met een lekker ontbijt: croissantje met kip en friet. Daarna op de fiets naar het strand. Prachtig strand, geen mens te bekennen. Je waant je echt op een onbewoond eiland … Het grootste probleem dat ik vandaag heb gehad, is dat er een stuk koraal in mijn rug prikte. Ben maar een klein beetje verbrand.
Op de terugweg toch nog maar een keer de zonsondergang bekeken bij de rainbowbridge. Helaas weer een beetje bewolkt.
's Avonds een "luxe" diner met vis. Veel gerechten zoals sushi, soepje met vis, citroen en shii-take, soort gele pudding wat ei bleek te zijn, en een hele vis recht uit de zee met alles erop en eraan. En dat allemaal met stokjes. Was weer erg lekker.
Daarna nog even gewandeld door de straten van Makong.
Morgen gaat Koen al terug naar Taipei, want hij heeft maandag college. Maar eerst gaan we met een boot de zee op om te snorkelen.

• 20 Oktober 2012 - 19:14

Tante Syl:

Hallo San en Bob en Koen
    Ik wens jullie nog heeeeeel veel plezier en ik zal vaker reageren.
    daaaaaaaaag