De eerste dag - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sandra Paans - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Sandra

15 Oktober 2012 | Taiwan, Taipei

Zondagmorgen zijn we om 10.00u vertrokken. Koffers inchecken ging erg vlot, er was geen rij. Om 14.00 zaten we in het vliegtuig, maar we hoorden dat we ongeveer twee uur vertraging zouden hebben. We vertrokken om half vier en kwamen uiteindelijk maar 25 minuten later aan. We waren wel net te laat om over te stappen. Er stond een vrouw van Cathay klaar om ons naar een ander vliegtuig te brengen dat 25 minuten later vertrok dan onze oorspronkelijke vlucht. Het was dan ook een verrassing om op de minuut af op onze geplande tijd (10.00) aan te komen.
Bij de uitgang van het vliegtuig stond Koen te wachten. Door onze vertraging was zijn verrassing mislukt. Hij was dit weekend in hongkong en had een stoel naast onze stoelen geregeld! Was wel echt superlief!!
Met de taxi de koffers vast naar het hotel gebracht, vervolgens dumplings gegeten. Kost echt niks. Omgerekend €2,50 pp voor 6 dumplings en een enorme kom wontonsoep.
Daarna Koens kamer bekeken (echt mooi en erg luxe voor een studentenhuis).
We besloten maar wat cultuur op te snuiven en zijn naar de memorial hall geweest van chiang Kai-shek.
Nu zijn we op onze superdeluxe hotelkamer met bubbelbad én sauna en zijn we wel even uitgeteld. Ik heb denk ik één of twee uurtjes geslapen sinds zondagochtend en het is nu 11.00 Nederlandse tijd. Gelukkig is het hier 17.00 uur en kunnen we bijna slapen!

• 15 Oktober 2012 - 22:06

Cynthia:

Wat ontzettend lief!!
    En hoe is het eten verder?
    Geniet van de luxe kamer.
    xxx Dennis en Cynthia

• 19 Oktober 2012 - 03:29